Berättat av Alexa

Född 2012. Mohedaskolan. 5:an.

👩‍💻 Berätta om tre personer som är viktiga i ditt liv

Människorna i mitt liv

Celicia

Celicia är min bästa vän, jag är med henne varje dag på skolan och efter skolan. Hon har typ mörkginger blandat med mörkbrunt hår. Hennes hår är kort och rakt. Hon har blåa ögon och älskar smink. Hon sminkar sig nästa varje dag, hon gillar drama och hundar men hon är allergisk mot pälsdjur. Hon har en podd med sin familj och en youtube kanal som heter krisberedskap med familjen. Hon gillar musik och att måla, hon har varit med i julshowen. Celicia har flera smeknamn men jag kallar henne Lino eller Cecce. Jag har varit vän med henne sen i början av 4:an. Lino gillar choklad också jag tror hennes favorit på marabou smak är popcorn, hennes favorit mat är tacos och favorit färg är blå. Celicia betyder mycket för mig hon är en del av mitt liv såklart för att hon är min bästa vän.

Olivia

Olivia är också en av mina bästa vänner, hon är från Bulgarien och gillar roblox och tiktok. Hon kallas också Liv eller Hull. Hon har brunt lockigt hår och gröna ögon, hennes favorit färg är svart och hennes favorit mat är sushi. Hon har två hundar och en katt. Hon gillar musik och tv-spel. Jag har känt henne i snart 3 år och hon betyder mycket för mig.

Emma

Emma är min mamma, hon gillar natur, blommor och djur. Hon är ljus blond men har färgat hennes hår rött och hon har blå gröna ögon. Vi brukar pyssla, baka eller kolla på film tillsammans. Hon brukar hålla på med hästar och visa upp addener. Hon är väldigt omtänksam och modig. Hon betyder väldigt mycket för mig.

Människorna i mitt liv

Celicia

Olivia

Emma