Berättat av Mehenaz

Född 2009. Maria Parkskolan. 4d.

29.05.2020

Hej jag heter Mehenaz. Jag är 10 år, och jag kommer berätta om min dagliga rutin. Jag vaknar och borstar mina tänder, jag äter frukost. Och sen byter jag till min skolklädsel. På måndagar börjar vi 9.20. Men jag är i skolan klockan 8.00. När jag kommer till skolan väntar jag på min lärare att komma och och börja lektionen. På måndag har vi no och matte och svenska sen är skolan slut. Efter skolan cyklade jag hem och äter mat, sen tar jag en dusch. Det tar 10 min. Jag spelar spel och leker med min vän Kani om hon ringer mig, isåfall leker vi i parken. Eller så leker vi hemma. Om hon inte ringer så gör jag min läxa. Vi äter middag klockan 20.00. Vi går och lägger oss vid 21.00 eller 23.00.

5 juni 2020

Mehenaz