Berättat av Aston

Född 2009. Kungsklippeskolan. A.

12.10.2020

Min Dag i 2020🐰🐰🐰🐰🐰

Min dag brukar börja med att jag går upp och lägger mig på soffan och kollar på min

Mobil. Jag har inte några speciella kläder jag har på mig men jag gillar blå jeans.

Jag äter inte frukost jag tar ett litet glas med smoothie. Jag går till skolan kl 07:40.

Jag spelar på mitt Xbox när jag kommer hem från skolan. jag tränar på gitarr för jag tycker det är kul. Jag spelar många olika spel men jag spelar mycket fortnite ,minecraft Roblox och forza horizon 4. Jag tränar parkour på lördagar jag tycker att det är kul. Jag har tre kaniner och dom heter Mary morris och fofo. Mary är svart Morris är beach och fofo är svart vitt. Jag har många kompisar som jag hänger med jag nämner inte alla Elwin Oscar Ejje och Jacob mina vänner har så bra humor.

Jag har en iPhone 7 dens hemknapp är trasig när jag trycker en gång trycker det typ 3-11 gånger. Jag tycker att skolan är rolig matte och engelska är roligt jag tycker att jag är bra på det. Parkour är en sport där man ska ta sig fram snabbt och smidigt personligen tycker jag att jag är ganska bra på parkour jag har gått på parkour i 2 år.

Jag spelar fortnite det är ett spel där 100 spelare faller från en bus och sen när dom landar så ska de slåss med vapen. Forza horizon 4 är ett bilspel som är roligt.

Minecraft är ett spel som man ska överleva mot zombies skelett och spindlar

15 december 2020

Aston