Berättat av Gustav

Född 2011. Erlaskolan Norrköping Södra. Team 4.

24.10.2021

Min dag

Hej jag heter Gustav. Jag var 10 år.

Jag vaknade 06:46 trött i min säng den var mjuk och den var vit. Sedan duschade jag i kanske 12 minuter. Efter att jag har duschat kläde jag på mig slumpiga kläder och sedan åt jag frukost det blev en macka och lite vatten väldigt vanligt. Efter jag har ätit frukost så åkte jag till skolan med buss.

I skolan så hade vi musik det var roligt vi sjöng. I dag så blev det kyckling med curry sås på rasten lekte jag med Oskar. Efter skolan så åkte jag buss hem med min stora syster.

När jag kom hem spelade jag Fortnite i två timmar. Sedan åt jag middag. Det blev Italienskaköttbullar Efter det tittade min stora syster på en serie med min mamma Min pappa spelade Final Fantasy X som kom 2001. Sedan spelade jag lite mer och lyssnade på musik samtidigt. Min favoritartist var Lil Tjay som har gjort en låt som heter Run it up. Efter det tittade jag på tiktok i 30 minuter. Sedan tränade jag på engelska glosorna. Efter det drack jag lite vatten. Sedan gick jag upp till mitt rum och lade mig i min säng.

Jag vaknade mitt i natten för att gå på toa sedan gick jag och lade mig i min säng igen.

11 januari 2022

Gustav