Berättat av Milton

Född 2010. Sommarhemsskolan F-6. 5A.

19.05.2022

Hej mitt namn e Milton jag fyller 12 år om 10 dagar. På morgonen brukar jag vakna av ett alarm på mobilen, sedan klär jag på mig jag får klä mig i vad jag vill sedan så äter jag frukost, jag brukar äta macka med ost, skinka och gurka eller mjölk och cheerios. När jag är hemma hos min mamma då går jag till skolan eller tar min elspark, och när jag är hos min pappa måste jag ta buss. Efter skolan så brukar jag spela dator eller ha fotbollsträning. När jag spelar på datorn spelar jag några spel oftast spelar jag t.ex. VALORANT CS-GO eller Fall-Guys. men jag har ofta träning så då hinner jag inte spela då brukar jag bara äta och sedan åka min elspark till träningen. Ibland hjälper jag mamma och pappa med disk, trädgården och städning. Ibland är jag ute med några kompisar efter skolan eller på helgen.

3 juni 2022

Milton