Berättat av Elin

Född 2010. Parkskolan. 6 Grön.

21.04.2023

Min dag

En fredag vaknar jag typ 5-6 tiden och efter jag har legat och vilat i ca 4 minuter så spelar jag en stund. Sedan ska jag klä på mig och gå ner och äta frukost.

Mina föräldrar jobbar tidigt så jag måste fixa frukosten själv. Jag äter ofta en macka och yoghurt med lite frukt i. Efter det så packar jag det jag behöver och gör mig iordning att gå. b

Jag går ca 07:45 för på fredagar så börjar jag 08:30 med slöjd, efter slöjden har jag SO och tittar på lilla aktuellt skola och gör lite andra saker. Efter SO så äter jag lunch på skolan och sedan är det spanska/språk.

Efter det så är det demokrati och då brukar det vara lite blandat med olika saker. Sedan är det engelska och sedan slutar vi 14:50.

När jag har slutat så går jag eller åker buss hem. När jag kommer hem så kommer mina katter ner och ibland så smiter de ut i korridoren och då måste jag hämta dem. Sedan spelar jag i någon timme och ibland så gör jag lite läxor. Jag äter middag runt 17:00 och sedan vilar jag och antingen gör jag lite läxor eller så spelar jag. Jag lägger mig och sover vid 20:30

2 maj 2023

Elin