Berättat av Ellen

Född 2012. Resarö skola. 4:3.

👩‍💻 Berätta om tre personer som är viktiga i ditt liv

Jag har väldigt svårt att bestämma mig så jag kommer skriva om fyra personer som är viktiga för mig. Vår hund som heter Chloe, mamma, pappa och min syster Tilda.

Min hund Chloe betyder jättemycket för mig för hon är så konstig, galen och JÄTTE söt. Hon har varit med mig ända sedan jag var liten och då var hon bara en liten valp, men vi har glömt bort hur många år hon är i människoår men vi tror hon är 8 och fyller 9 i år. 😊

Min syster Tilda betyder också väldigt mycket för mig, för hon brukar barnvakta mig och hjälpa mig med läxorna hon är snäll, glad, sur, spyr, FULL. För hon brukar vara ute på fest med sina kompisar och då är hon full och spyr och nästa dag är hon bakis och spyr ännu mer och har migrän 😊 och när hon barnvaktar mig så sätter hon på musik nej skoja bara HÖG MUSIK. Men när jag är sjuk så hjälper hon mig och är som en extra mamma. OCH HON TAR STUDENTEN I ÅR!!!! 2023 och hon är 18 och fyller 19 i år.

Mamma stöttar mig och hjälper mig när jag har problem hon är snäll, glad, skrattar som en GRIS och trött men hon har hjälpt mig genom åren och det är jag tacksam för. För jag har haft det svårt och då har hon stöttat mig. Och hon är 47 och fyller 48😊

Pappa nu är det din tur du är så rolig och skämtar alltid och när jag var liten så tog du med mig till ett café i Vaxholm. Och förresten dina pappa skämt var inte så bra men du är snäll, rolig och glad eller som du förklarar dig energi och stark. Men han är 49 och i år fyller han 50 😊 och OJ vad han skäms! Han säger att han är 29 och fyller 30 men vem tror på det!? Inte jag i alla fall!

27 februari 2023

Ellen

Mitt liv – människorna i mitt liv

Resarö skola